Arbetsorder
Arbetsordern är underlaget du har för all din fakturering så att all information finns tillgängligt och samlat ihop. Exempelvis lägger du in alla löner och all uppföljning av projekten i arbetsordern. Här samlar du all den tid som dina medarbetare har lagt ner i arbetstid, liksom alla utgifter under ett projekt, i form av material eller liknande. Du ser vilka arbetsorder som ska utföras och den avslutade arbetsordern. Du får en bra överblick gällande pågående arbeten och ser till att du blir klar i rätt tid. Alla fakturor för avslutade arbeten skickar du sedan iväg direkt genom att du kopplar ihop arbetsordrar med andra ekonomiprogram.
Att använda arbetsordern ger dig en klar och tydlig struktur, samt en bra överblick.
Så vad gör arbetsorder så smidigt och tryggt?
Med arbetsorder från oss på SDF får du inte bara ett perfekt digitalt stöd, utan även allt du behöver för att kunna göra ditt jobb på bästa sätt! Du får full koll helt enkelt!
Vi på SDF har en tydlig filosofi. Vi skapar bra arbetsverktyg som ska anpassas för dig, inte tvärtom. Och det får vi med i allt vi gör. Till exempel behöver du inte olika appar eller program när du använder våra tjänster. Du hittar det du behöver i mobilen, datorn eller på surfplattan. Allt anpassat efter vad du behöver arbeta med för stunden. Vårt verktyg ger dig en mobil arbetsorder med översikt över pågående och avslutade arbetsorder.
Vi på Svensk dataförvaltning AB bildades 1989. Flera av våra kundrelationer sträcker sig så långt som 20 år tillbaka. Kontinuiteten är oerhört viktig för oss, långsiktigheten innebär att vi kan förstå våra kunder på djupet och alltid anpassa oss efter deras behov.
Du kan hitta mer information om oss på SDF och kan läsa mer om vårt sätt att arbeta under fliken Filosofi. Om du dessutom vill veta mer om vad andra tycker om oss kan du kika under fliken Kundröster.