Portalen till ett bra samarbete

Samarbeta bättre med dina kunder genom en kundportal där du själv styr behörigheterna. Där du delar checklistor, rapporter, protokoll och beställningar med dina kunder.

Boka kostnadsfri demo

Kundportal

Verktyget SDF KundOnline, ger dig en digital plattform för att samarbeta med dina kunder, bidra till att arbetet löper smidigare och öka förtroendet i relationen. Här kan du dela checklistor, projekt, beställningar och mycket annat.

Behörighet utifrån roll. Du styr vem som får tillgång till vad, exempelvis när det gäller felanmälningar, återrapporteringar och tillgång till protokoll.

Låt kunden skapa sin felanmälning direkt. I portalen kan kunden även se anläggningar och skapa ordrar.

Anläggningsregister. Se till att du och kunden delar samma information och använder samma beteckningar. Det underlättar vid faktureringen.

Kunderna kan själva skapa felanmälningar och beställningar direkt via webben, där de kan se hur arbetet fortlöper.

Boka en kostnadsfri demo
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google