Kundportal

Verktyget SDF KundOnline, ger dig en digital plattform för att samarbeta med dina kunder, bidra till att arbetet löper smidigare och öka förtroendet i relationen. Här kan du dela checklistor, projekt, beställningar och mycket annat.

Hantera behörigheter effektivt

Behörighet utifrån roll. Du styr vem som får tillgång till vad, exempelvis när det gäller felanmälningar, återrapporteringar och tillgång till protokoll.

Kundens egen felanmälan i portalen

Låt kunden skapa sin felanmälning direkt. I portalen kan kunden även se anläggningar och skapa ordrar.

Enhetsregister för enhetlig kommunikation

Anläggningsregister. Se till att du och kunden delar samma information och använder samma beteckningar. Det underlättar vid faktureringen.

Självbetjäningsfunktionalitet för kunder

Kunderna kan själva skapa felanmälningar och beställningar direkt via webben, där de kan se hur arbetet fortlöper.

Lyssna inte på oss, lyssna på våra kunder!

Pålitliga följeslagare
"Den goda relationen med SDF är ovärderlig. De är jämt tillgängliga. Man kan höra av sig när som helst och de svarar alltid snabbt, vilket betyder jättemycket för oss. Jag skulle absolut rekommendera dem.”

- Mia Setterlind, ekonomiansvarig på S.O EL
Läs hela artikeln
mindre manuellt arbete
”SDF har varit med oss hela tiden. Även när det gäller att utvecklas som företag. Om vi kommer på idéer så försöker de att anpassa verktygen. Det märks att de är väldigt flexibla och serviceorienterade.”

– Christer Foleby, fd. vd för Kylkontroll Göteborg
Läs hela artikeln
© 2025 SDF AB. All rights reserved.